Bankserviss

Nezaudēt laiku īstenām vērtībām

Banku filiālu nākotne: kā tā izskatās?!

 

Ar gandrīz 60% no tradicionālajiem banku produktiem joprojām tiek pārdots filiālēs, ir grūti pārliecināt, ka brick-and-mortar kanāls joprojām nespēlē nozīmīgu lomu mazumtirdzniecības finanšu nozarei. Septiņi eksperti no mazumtirdzniecības banku pakalpojumu un zaru konstrukcijas dalās domas par to, kā bankām un krāj aizdevu sabiedrībām būs nepieciešami, lal no jauna izgudrotu jaunu nākotni aci pret aci internetbankai fiziskajā pasaulē.

 

Kevins Blair, prezidents un CEO par NewGround

Šodien ir vairāk nekā 60,000 filiāles, kas ir vairāk nekā 15 gadusvecas. Šīm mantotajām zari parasti ir pārāk lieli, trūkst tehnoloģijas un parasti ir neatbilstošs mūsdienu dinamiskajā tirgū. Daudzi no šiem vecākiem filiālēs būtu samazināta vai aizstāt ar jaunu pieredzi,bet par lielāko finanšu institūciju darbības ieguldījumu tas prasa —līdz ar fizisko ķieģeļu un javas. Šodien tas nav nekas neparasts, lai tehnoloģijas un mazumtirdzniecības iepakojumiem, kas pārsniedz Ls 500,000, kopējās investīcijas, tostarp tradicionālās drošības aprīkojuma paketi, naudas automatizāciju, video automātos, ciparu                                 multivides un mazumtirdzniecības pieredzi.

To hub-and-spoke mazumtirdzniecības izplatīšanas modelis pastāv jau vairākus gadu desmitus, tomēr finanšu iestādes tikai tagad sāk saprast, par tās piemērošanu. Stratēģija ir balstīta uz daudzpakāpju mazumtirdzniecības izplatīšanas modeli, kas ir saistīts ar lielākiem flagmanis pieredzi ar 5,000 + kvadrātpēdu, kas izstaro uz ārpusi, lai pilna zaru ar 2,000 līdz 3,500 kvadrātmetri, tad uz kaimiņu tirgiem ar 1,200 līdz 2,000 kvadrātmetru, un galu galām mikro zarus ar tikpat maz kā 500 kvadrātmetri.

Jo lielākā daļa filiāļu pastāvēšanu šodien ir pilna lieluma, infillinglielākajai finanšu iestādēm ir mazākais rajonā un mikro izmēra zari,kas var būt maldinošs. Dažāmnfinanšu iestādēm nepareizi no šiem rezultātiem secināt, ka viņi būtu tikai neliela formāta veidot filiāles .Nepareizi.

Pēc pieciem gadiem būs vēl 3,000 mazākām bankām unkrāj aizdevumu sabiedrību apvienošanās un pārņemšanas dēļ — par 600 mazāk par vienu gadu. Šī konsolidācija veicinās būtiskas izmaiņas ne tikai nozares līmenī, bet arī atpakaļ kabinetā. Patērētāji tiek migrēti uz ciparu kanāliem vairāk nekā tikai vienkāršas darbības.Pat šodien, diezgan sarežģīta kreditēšanas produktiem kā hipotēkas tiek darīts tiešsaistē ar vairāk un vairāk frekvenču. Šo tendenci tikai paātrinās, piespiežot filiāles modeļiem pieaugt tirgos.

Tā kā filiāles veido mazāk kājāmgājējus, birojā “Digital ērtību Centers” ir jāpaplašina, lai apmierinātu aizvien pieaugošās patērētāju prasības. Pārāk daudzas finanšu iestādes runājam par“filiāle Nākotni”, ja ieguldījumu un sasniegt 2 miljonu dolāruinvestīcijas, kalpos tikai kā 5-10 kilometru rādiusā. Tur nav pietiekami liela uzmanība, radot “Digitalās ērtības Centeru priekš nākotnes” kas var kalpot par globālu tirgu.

Desmit gadu laikā, būs daudz mazāk fizisko zarus. Patērētāji varēs sazināties ar savu personīgo baņķieri, izmantojot digitālos kanālus un vajadzību apmeklēt fizisko filiālē notiks tikai vissarežģītākajiem pārdošanas un apkalpošanas jautājumos. Filiāļu tīkli tiks apvienoti ar mazo vajadzību darījumu centriem. Lielākas virzības “sabiedrības pieredze” centriem būs dominējošais tīkla pilsētu tirgos, bet lauku tirgos joprojām būs pilna piekļuve vietnēm.