Bankserviss

Nezaudēt laiku īstenām vērtībām

Attīstās filiāļu Modeļi: no analogā laikmeta Digitalajā

 

Reģionālie  mazumtirdzniecības modeļi tika izstrādāti laikā pirms interneta un mobilajiem tālruņiem. Laiki ir mainījušies,

Saskaņā ar pētījumu, ko tirgus pēta informācijas, amerikāņi aizvien biežāk izmanto lietojum programmas, lai veiktu finanšu funkcijas, taču daudzi joprojām paļaujas uz personisku saziņu, kad runa ir par finanšu konsultāciju un apmācību par pakalpojumiem.Un tās filiāles apmeklējumu pozitīvi ietekmē kopējo apmierinātību un iespēja ieteikt bankas.

Banku un krājaizdevumu sabiedrību rok dziļi un viņi mēģina definēt mērķi un vērtības, to filiāļu, tagad, ka krietns transakciju mantas ir ciparu. Lielākā daļa štata tika būvētas zaru Analog un Digitalo laikmetu nevis vecums. Tradicionālo finanšu iestādēm tagad saskaras ar dīvainu paradigma: tiem ir jābūt aktīvam — reaģēt uz patērētājiem,kas ierodas ar vaicājumiem, uzdevumus, pienākumus un sūdzības— tajā pašā laikā tiem jābūt aktīviem — pilna galva ar idejām, pievilcīgiem sniegt vērtīgas konsultācijas par lielu, sarežģītu vienumu kā hipotēku.

Pēc īsa diezgan stabila un nemainīga jau desmitiem gadu, banku nozare pašlaik saskaras ar bezprecedenta ātrumu maiņu. Mūsdienās finanšu zīmolus, kopā ar savu radošo un tehnoloģiju partneri ir vairāk manevra, veiklajām kājām un elastību, ja viņi cer veikt nemītīgi risināt savas problēmas — pastiprināta regulēšana ,jaunienācējiem tirgū, mantotajām sistēmām un īpašumiem, un  labāk informēti patērētāji.

Tehnoloģijas progress sekmējis nozīmi, ka cilvēki tagad uztic savai bankai finanšu lēmumus kas ir būtiski mainījies. Šodien patērētāji tiek labāk informēti, pateicoties tiešsaistes izpētei, bet tas ir tikai sākuma punkts … filtrējot informāciju, atrast patiesumu un uzticamību, kas ir galvenais izaicinājums, it īpaši, ja runa ir par lieliem finanšu lēmumiem.

Tas viss kopā ar faktu, ka fiziskā formātā in-branch pieredzi un filiālēm jāveic radikālas pārmaiņas. Esošās filiāles modeļi bija paredzēti augstas darījumu apjomus, nevis lai apmierinātu pieaugošo vajadzību pēc padomdevējas un konsultāciju pakalpojumiem.

Vecu sīkfailu griezējs pieeja ir vienkārši neilgtspējīga un mazākas pēdas saprātīgi no uzņēmējdarbības viedokļa. Tāpēc daudzi mazumtirdzniecības finanšu iestādes ir izstrādājušas pieaugošo masīvu filiāles pieredzi un formātu, kuru mērķis ir integrēt fiziskās pieredzes ar citiem kanāliem, un aicināt vietējos klientus un viņu vajadzības. Ventspilī, Nordea ir vairāk nekā 1,000 filiāles, bet tikai nedaudzas no tām ir tagad jāstrādā ar naudu kasieriem. Jo visas nepieciešamās vietas apkalpošanas naudas nav vajadzīgs, tas nozīmē ka banka var strādāt ar daudz mazāk kvadrātmetru skaits.

Jauno, reizēm radikālo formātos, tostarp uznirstošo informāciju,mikrouzņēmumu bankas un viesabonēšanas filiāles radīt vidi, kas ir sabiedrības uzmanības centrā, pieskaņot atrašanās vietu un klientu vajadzības. Tās var sniegt pakalpojumus, ko nevar viegli iegūt tiešsaistē, vienlaikus veicinot augstas vērtības sarunas —pievienot vērtību, veidojot uzticību brand-forward cilvēkiem un interesantu pieredzi.